Funkce: Důkaz o vyzvednutí a doručení objednávky – aktuálně vypnuto
Zpět na výpis novinek

Tato funkce vyžaduje, aby kurýr poskytl důkaz o vyzvednutí nebo doručení objednávky. Důkazem je fotka účtenky při vyzvednutí v restauraci, u zákazníka pak fotka budovy, či čísla popisného (nikdy ne fotka zákazníka!). Tyto funkce jsou velmi užitečné pro snížení počtu objednávek falešně označených jako vyzvednuté / doručené.

Jak to funguje:

Pokud objednávka vyžaduje důkaz o vyzvednutí, když kurýr dorazí k restauraci a klikne na „vyzvednuto“ na hlavní obrazovce, bude požádán, aby vyfotil účtenku jako důkaz o vyzvednutí dané objednávky.

Pokud objednávka vyžaduje doklad o doručení, bude kurýr v momentě, kdy dorazí k zákazníkovi a klikne na „doručeno“ na hlavní obrazovce, bude od něj požadováno, aby buď vyfotil budovu či číslo popisné, nikdy však zákazníka!

Důkaz o vyzvednutí / doručení aplikace od kurýra požaduje pouze v případě, pokud se kurýr v momentě odkliknutí „vyzvednuto“ / „doručeno“ nachází mimo geofence, tzn. víc jak 150 m od restaurace / zákazníka.

Postup v případě potvrzení o vyzvednutí: