Nezastižení zákazníka – změna procesu
Zpět na výpis novinek
Od 2.8.2022 došlo ke změně procesu v případě, kdy se kurýr nemůže zastihnout zákazníka při doručování objednávky.

Objednávky do 1000 Kč

Kurýr po neúspěšném pokusu o dovolání a případné kontroly zvonku kontaktuje dispečink. Operátor se pokusí dovolat zákazníkovi a pokud ani on neuspěje, objednávku zruší. Doručovat ji zákazníkovi zpětně již nebudeme.
Abychom v tomto případě měli jistotu, že se kurýr opravdu se zákazníkem pokusil spojit, bude operátor dispečinku po kurýrovi vyžadovat zaslání výpisu.
  • Zrušenou objednávku bude mít kurýr samozřejmě proplacenou (stejným způsobem, jako v případě zrušené objednávky ve zpoždění)
  • V případě objednávky v hotovosti kurýr o peníze nepřichází (stejným způsobem, jako v případě zrušené objednávky ve zpoždění)

Objednávky nad 1000 Kč

U objednávek nad 1000 Kč / 40 € však stále platí původní proces kdy, v případě nezastižení zákazníka kurýr kontaktuje dispečink, má zákazník stále možnost ozvat se do 30 minut od neúspěšného doručení na zákaznickou podporu a nechat si objednávku znovu doručit.