Dáme jídlo v posledním roce zaznamenalo enormní nárůst objednávek. S tímto rychlým růstem je naprosto nezbytné udržet kvalitu našich služeb a spokojené zákazníky.
Dle vyhodnocení kontrol z terénu a všech referencí od zákazníků, o kterých jsme psali v příspěvku z 8. prosince 2020, jsme identifikovali čtyři nejčastější prohřešky: nevhodné chování, manipulace s termoboxem, firemní oblečení a nedodržování vládních opatření (zejména nošení roušek/respirátorů). Jedná se o základní návyky či pravidla, která jsou součástí Kodexu dopravce uvedeného ve smlouvě a pro kurýra jsou závazná. Flotila je přímo zodpovědná za zaškolení a následné dodržování kvality služeb ze strany kurýra.
Školení Kodexu dopravce pro všechny nové i stávající kurýry Dáme jídlo je cesta ke zlepšení kvality servisu a udržitelnosti jistého standardu, který naše služby přislibují zákazníkům.
Během uplynulého měsíce bylo proškoleno již více než 600 kurýrů z pražských flotil a už teď můžeme říci, že školení zanechalo pozitivní ohlas. V Praze jsme zaznamenali:
-
zvýšené množství objednávek,
-
pokles počtu negativních recenzí,
-
zlepšení kvality servisu dle vyhodnocení kontrol z terénu,
-
méně stížností z restaurací na chování kurýrů.
V průběhu nadcházejících 2 měsíců plánujeme proškolit další 3 tisíce kurýrů po celé České republice. Od 6. dubna 2021 zahájíme pravidelná školení, která budou probíhat až 4x denně každý všední den. Vzhledem k aktuálním vládním opatřením budou školení probíhat online formou.
Cíle školení jsou:
-
zlepšení kvality služeb Dáme jídlo,
-
lepší konkurenceschopnost Dáme jídlo na trhu,
-
nárůst počtu stálých klientů.
Věříme, že i ve zbytku republiky zaznamená školení stejný úspěch a výsledky jako v Praze!