Školení kurýrů
Zpět na výpis novinek

Dáme jídlo v posledním roce zaznamenalo enormní nárůst objednávek. S tímto rychlým růstem je naprosto nezbytné udržet kvalitu našich služeb a spokojené zákazníky.

Dle vyhodnocení kontrol z terénu a všech referencí od zákazníků, o kterých jsme psali v příspěvku z 8. prosince 2020, jsme identifikovali čtyři nejčastější prohřešky: nevhodné chování, manipulace s termoboxem, firemní oblečení a nedodržování vládních opatření (zejména nošení roušek/respirátorů). Jedná se o základní návyky či pravidla, která jsou součástí Kodexu dopravce uvedeného ve smlouvě a pro kurýra jsou závazná. Flotila je přímo zodpovědná za zaškolení a následné dodržování kvality služeb ze strany kurýra.

Školení Kodexu dopravce pro všechny nové i stávající kurýry Dáme jídlo je cesta ke zlepšení kvality servisu a udržitelnosti jistého standardu, který naše služby přislibují zákazníkům.

Během uplynulého měsíce bylo proškoleno již více než 600 kurýrů z pražských flotil a už teď můžeme říci, že školení zanechalo pozitivní ohlas. V Praze jsme zaznamenali:

  • zvýšené množství objednávek,

  • pokles počtu negativních recenzí,

  • zlepšení kvality servisu dle vyhodnocení kontrol z terénu,

  • méně stížností z restaurací na chování kurýrů.

V průběhu nadcházejících 2 měsíců plánujeme proškolit další 3 tisíce kurýrů po celé České republice. Od 6. dubna 2021 zahájíme pravidelná školení, která budou probíhat až 4x denně každý všední den. Vzhledem k aktuálním vládním opatřením budou školení probíhat online formou.

Cíle školení jsou:

  • zlepšení kvality služeb Dáme jídlo,

  • lepší konkurenceschopnost Dáme jídlo na trhu,

  • nárůst počtu stálých klientů.

Věříme, že i ve zbytku republiky zaznamená školení stejný úspěch a výsledky jako v Praze!